سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

درحاشیه استقبال از 93 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه
باقرزاده تصریح کرد: شهدا می‌گویند به آنهایی که دل‌بسته و دل‌داده و وابسته به امریکا هستند رای ندهید، حرف شهدا جز این نیست! شما از چه نگرانید؟ حرف شهدا مگر چیست؟ مگر غیر از این است که می‌گویند با همرهان امریکا و استکبار سرستیز داریم؟! می‌گویند حاضر نیستیم یک وجب از این خاک را زیر پای امریکا ببینیم.

گروه اجتماعی- رجانیوز: سردار سید محمد باقرزاده در حاشیه آئین استقبال از پیکر 93 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به خاک کشورمان در این مرز اظهار کرد: تا به امروز 45 هزار شهید دوران دفاع مقدس کشورمان تفحص شده و به خاک کشورمان بازگردانده شده‌اند.

 وی افزود: همچنین نزدیک به 50 نفر از اعضای تفحص تاکنون به شهادت رسیده و همچنان آغوششان را باز کرده‌اند تا پیکر شهدا را به ایران اسلامی بازگردانند.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بچه‌های ما(تفحص) آماده هستند برای جانبازی و تا به امروز نزدیک به 120 نفر در این زمینه جانباز شده و از نواحی مختلف جسمی دست و چشم و پا آسیب نقص عضو شده‌اند.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    عربستان بعد از اعدام شیخ نمر روحانی بارز شیعه و 46 تن دیگر اعلام کرد این احکام در زندان و با گردن زدن و گلوله‌باران اجرا شد.

    فارس: سخنگوی وزارت کشور عربستان در نشستی خبری اعلام کرد که احکام اعدام اجرا شده در داخل زندان‌ها صورت گرفته و در ملأ عام اجرا نشده است.

    شبکه خبری «العربیه»، گزارش داد به گفته وزارت کشور عربستان برخی از احکام اعدام با شمشیر (گردن زدن) و برخی نیز با شلیک گلوله صورت گرفته و لحظه اجرای حکم فیلم‌برداری نشده است.

    در این نشست خبری سخنگوی وزارت دادگستری عربستان نیز حضور داشته و درباره احکام اجرا شده گفت که این حکم‌ها بر اساس ادله اثبات شده صادر شده بود و نهاد قضائی عربستان هنگام صدور احکام خود به اسامی افراد و جایگاه آنها توجه نمی‌کند.

    بر اساس این خبر عربستان مدعی شده که همه افرادی که محاکمه و محکوم شده‌اند از وجود وکیل در دادگاه‌ها بهره برده‌اند.

    سخنگوی وزارت کشور عربستان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره واکنش ریاض به اعتراض ایران به اعدام رهبر شیعیان عربستان گفت: عربستان هنگامی که احکام شرعی خود را اجرا می‌کند به تهدید‌ها و واکنش‌های کسی توجه نمی‌کند و افزود پاسخ دادن به این واکنش [غیر مسئولانه] ایران بر عهده وزارت خارجه است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    استاد محمدعلی معلم‌دامغانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) شعری سرود.

    خبرگزاری فارس: سروده استاد معلم برای میلاد پیامبر اعظم(ص)

    در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص)، سروده‌ای جدید از استاد محمدعلی معلم‌دامغانی منتشر شد. این شعر در ادامه می‌آید؛

    ای رسول امین سلامٌ علیک

    ای غریب زمین سلامٌ علیک

    صبح صحبت غروب شد از فسق

    شب دمید از کمین سلامٌ علیک

    راه زد کیش را ز غیرت کفر

    سخت شد کار دین سلامٌ علیک 

    ماه اُمُّ القُرا شد آواره

    تا چنان شد چنین سلامٌ علیک

    ابتلا کربلا شد از کافر

    تیغ آهیخت کین سلامٌ علیک

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    این هفته عده ای مقابل زندان اوین در حمایت از برخی زندانیان سیاسی و منافقین آزادانه تجمع کردند، اما نکته قابل توجه حضور سوال برانگیز خانواده یکی از مسئولان در جمع 30 ، 40 نفره حامیان منافقین بود.
    مسیر آنلاین:به گزارش مسیر آنلاین،17000شهید حاصل جمع اعمال تروریستی گروهک منافقین است. انفجار 211 بمب فقط در یک روز بخشی از مکالمات ضبط شده یک خانه تیمی منافقین در دهه 60در تهران بود.و هنگامی که بمب و گلوله جواب نمی داد با تیغ موکت بری به جان مردم کوچه و بازار می افتادند.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    سازمان منافقین در خبری که رسانه‌های صهیونیستی به سرعت پوشش وسیعی به آن دادند به مصاحبه اکبر هاشمی رفسنجانی با وب‌سایت امید هسته‌ای پرداخت و تأکید کرد: ایران از ابتدا به دنبال سلاح هسته ای بوده و هیچ گاه از این تصمیم بازنگشته است.

    به گزارش جام نیـوز، گروهک خائن و تروریست مجاهدین خلق (منافقین)، بار دیگر با استفاده از سخنان نسنجیده یکی از شخصیت های برجسته نظام علیه برنامه هسته ای کشورمان و بهانه ای که این اظهارات ناپخته بار دیگر به دست آن ها داد، هیاهوی رسانه ای تازه ای را با همکاری رسانه ای پدر نامشروع خود(رژیم صهیونیستی) به راه انداخته اند.
    سازمان منافقین در خبری که رسانه های مطرح صهیونیستی به سرعت پوشش وسیعی به آن دادند به مصاحبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و تأکید کرد: «ایران از ابتدا به دنبال استفاده نظامی از سلاح هسته ای بوده و هیچ گاه از این تصمیم بازنگشته است». سازمان منافقین این گفته ها را تأییدی بر ادعاهای طولانی مدت خود درباره نظامی بودن برنامه هسته ای ایران اعلام کرده است.
    در پی این مصاحبه خبری، سایت های اسرائیلی با خوشحالی به پوشش وسیع این مصاحبه به نقل از متن گزارش سازمان منافقین پرداخته اند. این در حالی است که سازمان تروریستی مجاهدین خلق حتی در جای جای گزارش فارسی خود از جمله در عنوان، نام دانشمند هسته ای پاکستان را به جای عبدالقدیر خان، "عبدالقادرخان" نوشته است!!
    در همین رابطه، روزنامه صهیونیستی هاآرتص (Haaretz) در خبری نوشت: «رئیس جمهور سابق ایران اعتراف کرد ایران همواره بطور پنهانکارانه ای به دنبال بمب اتم بوده است.» این روزنامه در ادامه افزود: «گروه های معارض جمهوری اسلامی این اعترافات را به نقل از رسانه های فارسی زبان نقل کرده اند».
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی