سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اکثر مردم در زمان رای دادن به تناسب عقل شان می اندیشند و زمانی که چیزی را ندانند اغوا و فریب پدید می آید و این فریب خود آغاز نادانی ست و حکومت بر نادانان آسان.

عقل برتر در عدم اظهار به تیز هوشی ظاهر میشود تدبیر برتر در شناخت شخصیت خویشتن به دست می آید تا انسان را آنچه هست معرفی کند نه آنچه می گوید و سیاست برتر در عدم آشکار ساختن تصمیم نهفته است ولی حسن روحانی همان اول تصمیم خود را اعلام کرد و آمریکا را کدخدای جهان خواند و همان زمان بازی را باخت آمریکائیان برای یک مذاکره نیم ساعته با ایران باید چند ماه انتظار می کشیدند. 

خداوند عالم تدبیر را برای بازیچه و عوام فریبی به انسان نداده است برای تدبر و تفکر و انتخاب بهترین گزینه ها به انسان داده است آقای روحانی از تدبیر حرف می زند ولی هیچوقت تدبیر مناسبی ندارد درد تدبیر روحانی درد نظام است.

آقای روحانی نه تدبیرش را می شناسد و نه خودش را، آقای روحانی اگر بخواهد خودش را بشناسد یک آینه او را کفایت می کند و اگر بخواهد تدبیرش را بشناسد باید ویژگی های شخصیتی خودش را که عدم شناخت خویشتن و اصول نیازهای طبیعی و معنوی و شیوه های صحیح تأمین آنهاست را بیاموزد که به اسارت تدبیر و عقل و رکود اندیشه اش با خیالات اش همراه شده است که نتیجه اش اظهار نظر های متخصصانه بدون علم و تخصص لازم و نداشتن هدفی آرمانی و انسانی و انقلابی که در این هشت سال خودش را نشان داده است.

همه اینها از علائم نشناختن آقای روحانی از خودش، تدبیرش و شخصیت اش حکایت می کند، ‏درود بر تدبیری که حتی با تحریم آب تن به سازش با دشمن نداد و مرگ بر تدبیری خائنانه که به دروغ برای حل کردن آب مردم به مذاکرات سازش تن داد. 

 

اکثریت مسئولین دولت فاسد روحانی شش سال است گوئی این سخنان امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) را فراموش کرده اند که فرمودند: مردان بزرگ که خدمت های بزرگی به مردم خود کرده ‏اند اکثر ساده زیست و بی ‏علاقه به زخارف دنیا بوده ‏اند و آنها که اسیر هواهای پست نفسانی و حیوانی بوده و هستند برای حفظ یا رسیدن به آن تن به هر ذلت و خواری می‏ دهند و در مقابل زور و قدرت های شیطانی خاضع و نسبت به توده‏ های ضعیف ستمکار و زورگو هستند ولی وارستگان بر خلاف آنانند.


 

روحانی و دولت اش فکر می کردند با برجام اقتصاد کشور خود به خود حل خواهد شد و مثل قبل فروش نفت و گرفتن دلار شروع میشود و هیچ برنامه مدونی برای اقتصاد و معیشت مردم نداشتند

   

  

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی