سفارش تبلیغ
صبا ویژن







شبکه تهران،جشن تقدیر از عوامل سریال دار و ندار،تالار بزرگ کشور ...برایم بسیار عجیب بود وقتی دیدم محمد اصفهانی همراه با چند خانم و هم زمان با نواختن تار و سنتور و... که کاملا در تصویر مشهود بود شروع به اجرای زنده در مقابل دیدگان مردم حاضر در جلسه میکند با اینکه این تصاویر همزمان به طور زنده از شبکه ی تهران برای ببیندگان پخش می شد اما هیچ سانسوری در این اجرا صورت نگرفت...وقتی مهران رجبی مجری برنامه با شور و هیجان وارد صحنه ای که من بیننده ی آن بودم میشد و تصویربردار کادر بسته ای از حضار محترم در جمع را نشان میداد از تعجب میخ کوب شده بودم چرا که در جمع حاضران، بازیگران سریال دار و ندار همراه خانواده هایشان حضور داشتند همانطور که تلویزیون آزاد ما در حال نشان دادن تصاویر آنها با وضعیت حجابی نامناسب بود چشمم به خانم مریم کاویانی بازیگر نقش مرضیه در سریال فاصله ها افتاد



 


برایم بسیار جالب بود عمه ی دوست داشتنی ،مومن و با حجاب ما که الگویی برای دختران ایران زمین است فقط در نقش خود خوب درخشیده ولی نتوانسته در زندگی خود اثری از نقشش مشاهده کند....پس چرا این نقش را بازی کرده؟وقتی کسی نمیتواند تاثیراتی مفید روی زندگی خود بگذارد چگونه میتواند الگویی برای بقیه باشد و با ایفای نقش عمه ی باحجاب تاثیراتی خوب روی مخاطب خود بگذارد؟  اصلا مسئله ی بحث ما حضور این خانم با حجاب یا بد حجاب نیست!اگر حجاب بد است چرا در فیلم فاصله ها مقید به رعایت آن شدید؟اگر حجاب خوب است چرا در محافل عمومی یا مجامعی که میدانید تصویر شما از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش میشود مقید به رعایت آن نیستید؟


بگذریم...مراسم رسید به اهدای جوایز به بازیگران برتر ...تصویر بردار کادر تلویزیون را روی سن بست و تصویر تمام بازیگران مرد برتر را از نزدیک نشان داد برایم جالب بود وقتی نوبت به اهدای جوایز خانمها رسید ناگهان  قسمتهایی از سریال دار و ندار پخش شد  آقای احمدی مجری دیگر برنامه اعلام کرد:تذکر آئین نامه ای در انتهای مراسم از کلیه ی بازیگران برتر در خواست میکنیم روی سن تشریف بیاورند(و این یعنی خانمها زحمت بکشید حجابتون رو رعایت کنید چون نیاز به ذکر کلمه ی تذکر آئین نامه ای)به نظر شما این برای رسانه ی ما ننگ اور نیست که به این صورت به بازیگران ما تذکر داده شود؟چرا این کار قبل از شروع مراسم در حالیکه هیچ دوربینی تصویر این خانمها را پخش نمیکرد صورت نگرفت؟چرا رسانه ی ما هنوز جایگاه صحیح سانسور را درک نکرده است؟ اگر بدحجابی بازیگران و پخش آن از رسانه بد است چرا در چنین مراسم هایی قبل از اجرا توضیحات برای حضار داده نمیشود و اصلا چرا در جامعه ای که بازیگران عرصه ی سینما و تلویزیون بیشترین تاثیر را روی قشر جوان ما میگذارند اصلاحی صورت نمیگیرد؟و اگر پخش این تصاویر خوب است چرا سانسور؟


عجیب است که با ورود آقای ضرغامی به عرصه ی صدا و سیما فقط پاکسازی ظاهری صورت گرفت گویا غافل از هزینه ی میلیاردی برای الگوسازی و ایفای نقش این بازیگران در فیلم های مورد نظر و تاثیر گذار   هستند که به طور عمیق شروع به اصلاح این وضعیت نمیکنند....خوشا به حال مسئولین رسانه...برپایی جشن چند میلیونی از بیت المال...افتضاحات قبل و بعد و در جشن....و تاثیری عکس روی بینندگان


                                                   



  • کلمات کلیدی :
  • یکی از این نشانه‌ها حرف X سفید رنگ در زمینه سیاه است که شما حتما آن را تحت عنوان بوگیر در زیر آینه خودروها مشاهده فرموده اید.
    در ابتدای رواج این نماد شیطانی، شفاف سازی‌های اندک و بعضا به لحاظ اپستمولوژیستی نادرست از سوی برخی از جراید صورت گرفت و حقیر نیز تذکر لسانی در برخی از سخنرانی هایم در جمع دانشگاهیان را کافی قلمداد نمودم.
    لیکن گسترش بیش از حد این نشانه و با توجه به اهمیت و مفهوم خاص آن در کشور امام زمان (عج) ما را به نوشتن این جستار واداشت:



    پیش از ظهور، بروز و گسترش ادیان آسمانی و حتی همزمان با آنها بنا به مستندات قطعی و محکم دینی، تاریخی و حتی یافته‌های باستان شناسی متاسفانه انسانهایی ارتباط با اجنه به عنوان موجودی هوشمند را تجربه نمودند.
    عموماً این افراد را جادوگران، کاهنان و روحانیون مذهبی تشکیل می‌دادند که البته گفتنی است این نوع ارتباط کماکان نیز وجود دارد. چنان که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است:
    «قالوا سبحانک أنت ولینا من دونهم بل کانوا یعبدون الجن أکثرهم بهم مؤمنون».
    ترجمه: منزهى تو اى پروردگار از این نسبتهاى ناروا، ما (ملائکه) به هیچوجه با این گروه ارتباط نداشته ایم، تنها تو ولى ما هستى آنها ما را پرستش نمی‌کردند، بلکه جن را مى پرستیدند و اکثرشان به جنیان ایمان داشتند. (آیه 41 سوره سبأ)
    این مسأله در عموم تمدنهای بشری از جمله هند و چین، یونان، ایران، رم، مصر، مایاها و.. به وضوح قابل شهود و رد یابی است تا جایی که بسیاری از الهه‌ها و خدایان الحادی باستان در واقع شیاطینی از جنس جن بودند (ایشتر،ناگا، مردوک و...)
    یکی از این تمدن‌ها مصر باستان است و همانگونه که در مقاله "اسطوره‌های ماسونی مصر باستان" اشاره نمودم دستگاه فراماسونری به شدت تحت تاثیر آموزه‌های پاگانیستی و الحادی این تمدن قرار دارد.
    یهودیانی که در این سرزمین زندگی می‌کردند هنگام هجرت عظیمشان از مصر در زمان حضرت موسی(ع) تمام این سنت‌های کفر آمیز و جادو گونه را که "کابالا" نام داشت به تدریج وارد دین جدید خود نموده و به مرور زمان چنان تحریفی در یهودیت ایجاد نمودند که زبان از بیان آن شرم دارد.
    این شبکه و جریان سرطانی به رشد مخفی و زیر زمینی خود ادامه داد تا جایی که امروز با استفاده از نهاد‌ها و سازمانهای خود ساخته اش مانند فراماسونری، ایلومیناتی، باشگاه رم و... سیطره کامل برجهان پیدا کرده است و البته حقیر اعتقاد راسخ دارم که نفس‌های آخرینش را می‌کشد.
    گفتنی است در میان تمدنهای بشری کمتر تمدنی همچون مصر نماد گرا و سمبولیک است و فراماسونری از این حیث وامدار مصریان باستان است.
    یکی از این نماد‌ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبیه به حرف X) است که درآموزه‌های شیطانی مصریان نماد خضوع، بندگی و پرستش شیطان، و ظهور اوست.
    کاهنان مصر باستان همیشه هنگام ادای احترام دستان خود را به صورت ضربدری در مقابل سینه شان می‌گرفتند و یا در نگاره‌ها و مجسمه‌های پادشاهان مصری (فراعنه) عموما آنها را با همین حالت مشاهده می‌فرمایید که به معنای احضار شیطان و بندگی و پرستش اوست.
    [تصویر: 56531_685.jpg]

    [تصویر: 56532_961.jpg]
    این نماد همراه با سایر آموزه‌های شیطانی کابالا(سنت شفاهی جادو و جن گیری ) نسل به نسل منتقل گشت تا اینکه در سال 1600 میلادی یک کابالیست و کیمیاگر آلمانی به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.
    [تصویر: 56533_252.jpg]
    «بومه» که خود را کشیشی کاتولیگ معرفی می‌نمود!!! و در واقع از یهودیان آنوسی بود در سخنی عجیب اعلام داشت: من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغی حقیقتی را دریافتم که بسیار بسیار جذاب تر از ارتباط بین خدا و بشر و خوبی و بدی است. آری تابش نور آفتاب در داخل این ظرف فلزی حرفی شبیه X را به وجود آورده بود و «بومه» این اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابلیس به دنیای مادی می‌دانست.
    پس از بومه این علامت به صورت مخفیانه و به شکل یک کد ارتباطی سالیان دراز در بین صهیونیستها، کابالیستها، فراماسونها و شیطان پرستان استفاده می‌شد تا اینکه اخیرا به صورت گسترده و علنی و تحت عناوین مختلف(فیلم، بازی رایانه‌ای و...) از آن استفاده می‌شود و همانگونه که عرض نمودم این علامت نشان ظهور و احضار ابلیس و بندگی اوست. خود این مسئله (استفاده علنی از علامت X پس سالها مخفی کاری) خبر از طرحی شیطانی برای جهانیان دارد.
    آری ظهور شیطان و حکمرانی او بر انسانها و پرستیده شدن او از سوی ایشان.
    لذا بدین جهت است که دستگاه شیطانی صهیونیزم تصمیم به استفاده آشکار از این نماد گرفته که این خود به معنای تجسم شیطان و آماده کردن جهان و جهانیان برای بردگی و بندگی اوست.
    و آنگونه که نیک می‌دانید این مسئله از نشانه‌های ظهور حضرت ولی عصر (عج) بوده و از ان دو برداشت می‌شود:
    1- ظهور و تجسم شیطان به معنای رواج پرستش این ملعون رانده شده به صورت علنی (SATANISM) و گسترش اعمال شیطانی در بین انسانها (همجنس بازی، جنگ و کشتار مردم بی گناه، سنت قربانی کردن انسان به صورت وسیع- و...)
    2- لزوم برقراری نظم نوین جهانی که در آن به صورت فیزیکی شاهد حاکمیت شیطان بر جهان باشیم! (گفتنی است فراماسونها و شیطان پرستان سال 2012 را سال برقراری نظم نوین جهانی اعلام نموده‌اند)
    شاید برای خوانندگان محترم جالب به نظر برسد که چرا حرف ایکس نماد اصلی متغیر مجهول در ریاضیات گشته است.
    عده‌ای بر این باورند که چون جن موجودی نا مرئی و مجهول است به همین جهت از حرف ایکس به جای متغیر مجهول استفاده شده است.
    اما نتیجه تحقیقات حقیر در این زمینه چیز دیگری را نشان می‌دهد:
    ریاضی دانان ایرانی به ویژه خوارزمی برای نشان دادن مجهول از کلمه «شی» مترادف «چیز» و به معنی ارزش عددی و متغیر مجهول استفاده می‌کردند.
    برای نمونه برای نشان دادن رابطه جبری 2X+4X=12 (X=2) از عبارت جبری 2شی +4شی = 12 (شی = 2) استفاده می‌نمودند، پرتغالی‌ها هنگام ترجمه این متون از آن جهت که «شی» در زبان پرتغالی XI نوشته می‌شود به جای واژه شی از XI استفاده نمودند، فرانسوی‌ها نیز هنگام ترجمه این متون از پرتغالی به فرانسوی تنها به نوشتن حرف اول آن یعنی (X) اکتفا نمودند و اینگونه ایرانیان بنیانگذار این نماد در روابط جبری گشتند.
    شاید هم هردو دلیل توامان درست باشد. 
     منبع:انجمن های محفل المجاهدین





  • کلمات کلیدی :
  • محسن کدیور، اصلاح‌طلب فراری و از گردانندگان یک سایت ضد انقلابی است. او هم اکنون  دعوت آمریکایی ها اسلام مورد نظر آنها را در دانشگاه های ایالت کارولینای شمالی تدریس می کند . وی که خود را شاگرد ارشد مرحوم حسینعلی منتظری می‌داند،  اکنون در خارج ازکشور ودر پناه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی تئوری پردازی و شبهه افکنی می‌کند، بدلیل ابتلا به یک بیماری لاعلاج از کشور خارج شده و نیت اولیه صرفا معالجه وکنترل بیماری بوده است.علت ابتلای نامبرده به این بیماری مشخص نشده است ولی در وضعیت فعلی تحت کنترل قرار گرفته وازآثار ظاهری بیماری جلوگیری شده است، پزشک آقای کدیور پروفسور بایدن می‌باشد.تعدادی از شبهه افکنی های وی را گرد اوری کردم که به شرح زیر است:

    کدیور در گفت‌وگو با هفته‌نامه اشپیگل :

    رژیم حاکم بر ایران در حال فروپاشی است. او در این باره گفت: «من نمی‌دانم دقیقاً چه زمانی، اما اطمینان دارم که رژیم از هم فرو خواهد پاشید».


    کدیور در گفت و گو با خبر گزاری بی بی سی :

    رونق گرفتن مسجد جمکران را به بعد از زمان رحلت امام خمینی نسبت داد وافزود: امروز مسجد جمکران بعد از حرم امام رضا پررونق ترین و پر جمعیت ترین زیارتگاه شیعی در ایران است.کدیور بدون اشاره به منبعی درباره آمار استقبال از مساجد گفت:آمار رسمی نشان می دهد که مساجد در ایران حذف شده اند و چندان مورد اقبال مردم نیستند. وی تصریح کرد: تنها مسجدی که بر خلاف کلیه مساجد ایران، حداقل یک بار در هفته مملو از جمعیت است مسجد جمکران است.محسن کدیور گفت: متاسفانه این مسجد به گونه ای  ترویج می شود که نوع امامزاده ها بلکه زیارتگاه های ائمه را هم تحت الشعاع خودش قرار داده است. وی درادامه این گفت و گو، رفتن به مسجد جمکران را خرافه خواند و افزود: مسئله دامن زدن به برخی ازخرافات و برداشت های عوامانه از بعضی مقدسات دینی که در جامعه رشد بیشتری پیدا کرده، فی الواقع پایین بودن سطح فرهنگ عمومی را نشان می دهد. کدیوردر پایان این گفت و گو افزود: دولت جدید به دلیل فقدان مشروعیت یا کمبود مشروعیت مجبور است از برخی اعتقادات دینی یا باورهای عمومی استفاده ابزاری بکند.


    اظهارات کدیور در نامه ی او به سید حسن خمینی:

    «امیدوارم شما نیز به این نتیجه برسید که ولایت فقیه فاقد مستند معتبر عقلی و نقلی است.» او در ادامه نامه خود با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال گذشته، علاوه بر سران فتنه از آقای هاشمی هم تمجید کرده و موسوی، کروبی، خاتمی و هاشمی را کسانی دانسته که طی سال گذشته تلاش کردند «انحراف‌ها» را برطرف کنند.


    اظهارات کدیور در مصاحبه ای با رادیو صدای آمریکا:

    در اقدامی دیر هنگام در صدد ماست مالی کردن شعار انحرافی حامیان افراطی میرحسین در روز قدس که ضمن آب خوردن در ماه مبارک رمضان شعار می دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بر آمد.او مدعی شد شعار جنبش سبز تحریف شده است و در روز قدس هواداران جنبش سبز شعار می دادند هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران. سایت بالاترین که با حمایت رژیم صهیونیستی اداره می شود از دروغ بزرگ کدیور به خشم آمده و با انعکاس نظرات حامیان افراطی جنبش سبز، حمله شدیدی را به این مغز متفکر اتاق فکر میرحسین آغاز کرد.


    اظهارات کدیور در نامه ای به هاشمی رفسنجانی:

    رهبر باید استیضاح شود...







  • کلمات کلیدی :
  • انتخاب»
    89/4/29 10:16 ع

    یکی یکی لباسها را کنار میزد مانند هر فروشنده ای کنارش آمدم :سلام

    - سلام

    چه لباسی میخواستید؟

    -برای دانشگاه یک لباس مناسب می خواهم.  

    -خب چرا این را بر نمیدارید؟مد است دیروز به دستمان رسیده است...          

    - نه این خوب نیست رنگش به درد نمیخورد.

    - چه رنگی دوست دارید؟

    - نمیدانم یعنی رنگ خاصی در ذهنم نیست،یه چیزی ...لباسی ندارید جیب داشته باشد؟  

    -آخر مهم است یا نیست،راستی این رنگ تازه مد شده چرا برش نمیدارید؟

    -تازه مد شده است؟یک لحظه به خیابان نگاه کرده اید؟!

    -چطور؟

    -هیچ چی تا حالا ندیده ام کسی پوشیده باشد این مدل و رنگ چطور مد شده است؟

    با ناراحتی گفتم:گفتم که تازه به بازار آمده معلوم است در این چند روز مردم فرصت نکرده اند بخرند.

    -خوب من هم که چیز دیگری نگفتم.در مورد رنگ هم یک رنگی میخواهم که سنگین باشد اما مشکی نه...اگر اجازه بدهید چند دقیقه فکر کنم بعد انتخاب کنم ممنون میشوم.

    کنار رفتم بعد از 5 دقیقه یک مانتو را انتخاب کرد و رفت اما من هنوز مانده ام...

     

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • هیچ کس با نام آزادی ، دیوار خانه خود را برنمی دارد و شبها حیاطش را باز نمی گذارد ، چون خطر رخنه ی دزد ، جدی است. هیچ صاحب گنج و گوهری هم جواهرات خود را بدون حفاظ ، در معرض دید رهگذران نمی گذارد تا بدرخشد ، جلوه کند و چشم دل برباید ؛ چون جواهر ربوده می شود وقتی در خانه را می بندی ، یا پشت پنجره ی اتاقت پرده می آویزی ، خانه ی خود را از ورود بیگانه و نگاههای مزاحم در پناه قرار داده ای ، نه که خود را در قید و بند حصار افکنده باشی ؛ اگر برای ایمنی از خطرها و آسودگی از مزاحمان ، خود را بپوشانی ، نه کسی ایراد می گیرد و نه اگر هم ایراد بگیرد ، اعتنا می کنی ، چرا که سخنش را بی منطق و نا آگاهانه می دانی و می بینی.
    زن به خاطر ارزش و کرامتی که دارد ، باید محفوظ بماند و خود را حراج نکند . زن بخاطر لطافتی که دارد ، نباید در دستهای خشن کامجویان دیو سیرت ، که نقاب مهربانی بر چهره دارند ، پژمرده شود. پس از آنکه گل عصمتش را چیدند او را دور اندازند. یا زیر پایشان له کنند .
    خراب کردن همه ی دیوارها و برداشتن همه ی پرده ها و بازگذاشتن همه ی پنجره ها نشانه ی تیره اندیشی است ، نه روشنفکری ؛ علامت جاهلیت است ، نه تمدن.
    پس نباید به پای بیگانه ، اجازه ورود به مزرعه نجابت داد، که بوته های نورس عصمت را لگدمال کند ولی... گریه بی حاصل است و بی ثمر ، وقتی که شاخه شکست و گل چیده شد...

    حجاب یک مأمن امن برای حفظ ارزش هاست نه پوست لعابی دوم



  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   6   7   8      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی