سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بزرگ‌ترین وظیفه‌ى منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پیوندهاى دینى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنین و هم‌چنین براى پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند.
کسى که در انتظار آن مصلح بزرگ است، باید در خود زمینه‌هاى صلاح را آماده سازد و کارى کند که بتواند براى تحقق صلاح بایستد. 30/7/81



  • کلمات کلیدی :
  •  اینهمه عقده و کینه برای چیست ؟!

    فیلم « یک خانواده محترم » ساخته مسعود بخشی در شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن اکران شد که به دلیل ضد ایرانی بودن آن ، سینماگران ایرانی محتوای آن را به معنای کامل یک افتضاح واقعی دانستند. با توجه به محتوای فیلم که ایرانی ها را دزد و دروغگو و اهل هرگونه فساد معرفی کرده است، ظاهراً مسعود بخشی به دلیل مزدور بودنش متوجه قصه پارادوکس دروغگو نشده و حضور خودش را در این حلقه ندیده !!! پاسخ روشن است . دروغگو کم حافظه است!

    باید از این فیلم سازان مزدور پرسید، آب به آسیاب چه کسی می ریزند ؟

    این به ظاهر هنرمندان ، که هنری جز سیاه نمایی ندارند، بابت چقدر جیره و مواجب بر علیه فرهنگ اصیل و متمدن ایران فیلم مضحک می سازند؟

    به عبارت ساده تر از اینها باید پرسید :

     چند می گیرید به هموطنانتان فحش بدهید؟

    چند می گیرید برای خوشایند دشمنان این ملت ، فیلمی تولید کنید که در آن با سیاه نمایی به فرهنگ اصیل ایران توهین کنید ؟

    این مزدورهای فیلم ساز می دانند که مزخرفات آنها در داخل کشور هیچ جایگاهی ندارند اما در خارج هم فقط کسانی که بی اطلاع از حقایق ایران  و سطح دانش و فرهنگ ایرانی ها هستند ممکن است دروغ های این فیلم سازان وطن فروش را باور کنند .

    اما دو کلمه حرف حساب در پایان، روسیاهی برای زغال خواهد ماند



  • کلمات کلیدی :
  • علوم دینی»
    91/3/22 3:0 ع

    جامعیت و خاتمیت اسلام اقتضا می کند که هر علم مفید و نافعی را که برای جامعه اسلامی لازم و ضروری است، علم دینی بخوانیم . (ده گفتار/ص 180)




  • کلمات کلیدی :
  • زندگی انسان اگر مقرون به حق جویی و حقیقت خواهی و اخلاص و عمل و کوشش باشد، مورد حمایت حقیقت قرار می گیرد و از راههایی که بر ما مجهول است، دست غیبی ما را تحت عنایت خود قرار می دهد . (امدادهای غیبی در زندگی بشر /ص 75)



  • کلمات کلیدی :
  • السلام علیکِ یا فاطمه الزهرا


    فاطمه زهرا سلام الله علیها انسان کاملی است

    که واسطه گرفتن فیض از آسمان است برای اهل زمین

    در حدیث قدسی خداوند به پیامبراکرم صلی الله علیه وآله وسلم می فرماید :

    لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما

    ای پیغمبر ما اگر تو نبودی من زمین و آسمان ها را خلق نمی کردم و اگر علی نبود تو را نیز خلق نمی کردم و اگر فاطمه نبود تو و علی را خلق نمی کردم .


    امام صادق علیه السلام :  فاطمه را زهرا نامیدند زیرا وقتی در محراب عبادت قرار می‌گرفت نور او بر اهل آسمانها ظاهر می‌شد.

    علامه حسن زاده آملی می فرمایند :

    نزول یازده قرآن ناطق از لیله القدر بدان که از منازل سیر حبی در قوس نزولی به لیل و لیالی تعبیر می شود و در قوس صعودی به یوم و ایام تعبیر می گردد . پس عصمه الله الکبری حضرت فاطمه همانگونه که لیله القدر است همچنین یوم الله نیز می باشد و انسان کامل در عصر محمدی ، وعاء حقایق قرآن است . اگر خواهی چنین بگو : انسان کامل قرآن ناطق است . پس یازده قرآن ناطق از این شب مبارکه ای که شب قدر است و مادر امامان است، نازل شده است .



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی