سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آبان 85 بود که تصمیم گرفتم وبلاگ نویسی را شروع کنم من و وبلاگم  مسیر پر فراز و نشیبی را در این چند سال پشت سر گذاشتیم ، خاطرات فراوانی از این وبلاگ دارم که حالا جزئی از زندگی ام شده است . مهمتر از همه حالا دوستانی دارم که به دوستیشون افتخار میکنم . همراه های همیشگی که حتی گاهی بیشتر از من به وبلاگم سر میزنند و من از همه متشکرم .

اوایل کار مسیر خاصی رو دنبال نمیکردم و به موضوعات مختلفی می پرداختم ولی با انتخابات سال 88 وبلاگ مسیر اصلی خودش رو پیدا کرد . احساس کردم اینجا میتونه محلی باشه برای تبادل افکار ، آرا و اندیشه ها ، بماند که خیلی سعی در سوء استفاده از فضای اینجا برای تبلیغ و نمایش افکاری ضد دین  رو داشتن که البته موفق نشدند .

لاکن سعی در این بود در فضای آن روز ایران که به واسطه سم پاشی و فرصت طلبی برخی سودجویان و البته بعضی از هموطنان نا آگاه تاریک و مه آلود جلوه داده میشد ، اینجا جایی باشه برای روشنگری البته در حد بضاعت . 

در مجموع از این وبلاگ و وبلاگ نویسی ام راضی ام هر چند که میدونم میتونست بسیار پر بار تر از اینها باشه .

و خوشحالم که تونستم در این وبلاگ تا حدودی  اهداف و  آرمان های جامعه را توضیح دهم شاید تاثیرگذاری چندانی نداشت اما به نوبه خودش برای من راضی کننده بوده است.

http://payam197.persiangig.com/image/%D8%B3%D9%83%D9%88%D8%AA%20%D8%AF%D9%84.gif

این شد که کم کم قالب و آهنگ وبلاگ ثابت ماند . نوایی که به شهادت خیلی از شما دلنشین و تکان دهنده بود . ( نوایی که برای من همیشه تازه و تامل برانگیزه ) شاید نوای این وبلاگ که به خون شهدا گره خورده است بیشترین تاثیر گذاری را داشته . من خودم و بلاگم را مدیون خون شهدا میدونم .

الان که دارم این مطالب را مینویسیم خاطرات بسیار زیادی در ذهنم زنده شدن گاهی خوب و گاهی بد ، اما دوست داشتنی و به یاد ماندنی .

دوستان و همراهان مختلفی در این راه با من بودند و کمک شایانی داشتند که بعلت ازدیاد اسامی و جا گذاشتن اسمی عذرخواهی میکنم و دست یکایکشون رو میفشارم و از همشون قدردانی میکنم .

آماربازدید وبلاگم از آمار بازدیدی که تو وبلاگ میبینید خیلی بیشتره  چون فکر میکنم بعد از دو سال راه اندازی این آمار و قرار دادم .

بازدیدهای مکرر شما دوستان گل ( به وبلاگ ) منو واداشت که  فکر راه اندازی سایت تو ذهنم زنده بشه . نمیدونم سرنوشت وبلاگم به کجا کشیده میشه ، ادامه داره یا تموم میشه .

اما ! همراهان عزیزتر از جان ، برادران و خواهران عزیز و دوست داشتنی که تا حالا منو با نظرای قشنگتون حمایت کردین یا نکردین . همه تون تو قلب من و وبلاگم جا دارید . و چه اینجا چه تو سایتم چه هر جای دیگه هر وقت به یاد من و اینجا افتادید ، دعا رو در حق من فراموش نکنید . به امید ظهور........صلوات

سایت سکوت دل  در حال راه اندازی است منتظر نظرات شما هستم http://www.payam197.com



حریمت قبله ی جانم/                         بود حب تو ایمانم

تو را هر لحظه می خوانم/                رضا جانم، رضا جانم

منم مست ولای تو/                           گدایم من گدای تو

نهادم سر به پای تو/                       رضا جانم، رضا جانم

میلادپر برکت  ولینعمتمان حجت هشتم امام رضا (ع) بر سفرنشینان کرامتش مبارکباد

... .................. ...

این پست را به نام شهیدی مینویسم که خیلی از ما اسم اصلی اش را نمیدانیم و نمیدانیم چه مقام و سمت بزرگی در جنگ را داشته است و شاید ندانیم چه زحمتهای فراوانی برای جنگ و منظم کردن سپاه کشیده است و به نظرم شاید هیچ وقت هم نمیتوانیم به عظمت و زحمتهایش پی ببریم .

اسم اصلی اش غلامحسین افشردی بود اما بعلت مسئولیت اطلاعات نام حسن باقری را برایش انتخاب کردند . که مشهورتر از اسم اصلی اش میباشد.

در عملیاتهای مهم سالهای اول جنگ نقش فرماندهی و عملیاتی را برعهده داشتند و برخی تشریح منطقه عملیاتی توسط ایشان برای همه فرماندهان جنگ در تلویزیون به نمایش گذاشته میشود.و هنوز هم از استعدادش حرفهای فراوانی عنوان میگردد.

ثمره ازدواج او  دختری بود که به عشق مولایمان اسم مادرش نرگس رابرای دخترش برگزید

 خاطره ای که جدیدا یکی از فرمانده های سابق جنگ که در نشست با یکی از فرمانده هان عراقی برملا گردید به این شرح بوده است:  فرمانده عراقی داشتند خاطرات جنگ خودشان را بیان میکردند و میگفتند که بنده در فلان جا اینکار را کردم و در چنین عملیاتی این نقش را داشتم و برای فرمانده های ایرانی  کل کل میکردند و در همین هنگام فرمانده ایرانی به ایشان میگوید حسن باقری را میشناسی و ایشان شروع به تعریف از این حسن باقری میکند و میگوید خیلی شانس اوردیم او را زود به شهادت رسانیدم .

در همین لحظه فرمانده ایرانی میگوید درتاریخ فلان در چنین منطقه ای یادت است امده بودی؟ فرمانده عراقی با تعجب میگوید بله یادم است. شما از کجا میدانید ؟ فرمانده ایرانی میگوید من مسئولیت اون منقطه را داشتم هنگام ورود شما حسن باقری با من تماس گرفت و گفت مراقب باشم شما امده اید و نباید کاری کنم به شما اسیب برسد چون این یکی از فرمانده های بی عرضه عراقی است که زنده اش بیشتر به درد مامیخورد . با گفتن این حرف فرمانده عراقی تا آخر ساکت ماند.

به نظر بنده  لقب مظلوم ترین شهید جنگ برازنده این سرلشکر بزرگ است که متاسفانه  به ابعاد زندگی و شخصیتشان هنوز به صورت شایسته بیان نشده است.

زندگی نامه این شهید بزرگ در ادامه مطلب

برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات

سایت سکوت دل  در حال راه اندازی است منتظر نظرات شما هستم http://www.payam197.com

 ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ماجرا از اونجایی شروع شد که تبلیغات ریاست جمهوری شروع گردید و موسوی بعد از مدتها به تلویزیون امدو دیدیم  گفت وقتی خودمان مشکل داریم چرا باید به فلسطین و لبنان کمک کنیم؟

    چشمانم گرد شده بود میگفتم: ای بابا این  دیگه کیه ؟؟؟؟   مگم خودش را نخست وزیر امام نمیدونست ؟؟؟  مگم نمیگفت خط امامی هستیم ؟؟؟         امام در دوره تحریم و ترور و جنگ که بدترین دوران انقلاب بوداز مسلمان جهان حمایت میکردو روز قدس وتشکیل حزب الله وغیره راندیده بود؟

    بحث ادامه پیدا کرد حتی در مناظره اما مهمترین حادثه روز قدس اتفاق افتاد وقتی که رادیو اسرائیل شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را مطرح کرد و عده ای نادان یا جاهل این را عنوان کردند و کروبی و موسوی هر وقت اسم این دو نفر را میشنوم یاد دو نفر میفتم(به نظراین دوبیشتر شبیه مت وپت هستند) هیچ گونه واکنشی نگرفتند حتی سردمداران اصلی مانند خاتمی و  رفسنجانی ؟؟؟

     چرا میگویند چراغی  به خانه رواست به مسجد حرام است و آیا این با کمک به مظلومان جهان تطبیق میکند؟؟اصلا چرا باید به مردم جهان کمک کنیم ؟؟؟؟؟

    من میگم از این زاویه ببینم که چرا کمک نکنیم مگر ما آزاده و انسان نیستیم؟؟ مگر ما وجدان و شرف و دین نداریم؟؟    مگر دین و وجدان ما نمیگوید به مظلوم کمک کنیم؟مگر کوروش برای عدالت نمیجنگید ؟؟؟  مگر سعدی مهمترین شعرش همین نبود؟ بنی ادم اعضای یک پیکرند ...............


    مگر پیامبران و امامان همین رانگفتند و یا امام مهدی عج بیاید گرفتن حق مظلوم از مهمترین و برترین اعمالش نیست؟ حتی امام خمینی قبل و بعد از انقلاب هم همینکار را انجام میداد.

    درسته چراغی که به خانه رواست یه مسجد حرام است و خدا از حقش به خاطر ما میگذرد اما اگر همسایه ما از گرسنگی و ظلم در حال مرگ باشد و هر روز تهدید به مرگ شود آیا ما هیچ عکس العملی نشان نمیدهیم بنده فکر میکنم هر کسی نسبت به مظلوم و انسانیت ساکت بنشیند و واکنشی از خود بروز ندهد انسان نیست اما اگر کسی از ظالم حمایت کند و برعلیه مظلوم شعار دهد از حیوان کمتر است

    هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران

    به امید ظهور و نابودی ظلم و سلطه صلوات

    "هم غزه هم لبنان" و نقد یک دیدگاه در ادامه مطلب

     ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :



  • ?- آیت الله بهجت  نوید نزدیکی ظهور می دانند ولی فرمودند طاقت فتنه ها را نداشتم

    سخنرانی حجت الاسلام صدیقی در تاریخ 7 اسفند 88 مصلی تهران پیرامون ولایت پذیری

    گمان ما این بود که آیت الله بهجت با توجه به نوید هایی که از نزدیک بودن ظهور میدادند تا آن زمان کنار ما می ماندند ...
    آقای بهجت فرموده بودند: طاقت فتنه ها را نداشتم.


       212 کیلوبایتدانلود کلیپ صوتی

    مستقیم یا غیرمستقیم

    ( کیفیت فایل صوتی پایین می باشد)

    http://sarbazane-velayat.mihanblog.com/post/329

    ?- آیت الله بهجت فرمودند اتفاقات عراق با سفیانی در ارتباط است

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • آیت الله العظمی بهجت ، عارفی بی بدیل با ماموریتی مهم

    ایجاد یقین در جامعه شیعی به نزدیکی ظهور و آماده کردن شیعیان

    آیت الله بهجت : ظهور نزدیک است!

    به پیرها هم بشارت می دهیم که زمان ظهور را درک خواهند کرد!

    آیت الله ناصری : در جلسات متعددی مرحوم آیت الله بهجت این مطلب را به بنده فرمودند.

    تلاش نادرست برخی از دوستان برای خنثی کردن نوید روحبخش آیت الله بهجت با توجیهاتی اشتباه

    آیت الله بهجت عارفی صمدانی مرتبط با غیب یا فقیهی با اشتباهی بزرگ؟!

    بشارت بزرگ آیت الله بهجت در نزدیکی ظهور ، منطبق بر دلائل و نشانه هایی آشکار

    شاگردان برجسته آیت الله بهجت و عرفای بنام از بشارتهای معظم له در مورد ظهور می گویند

    ادامه مطلب را از دست ندهید بسیار زیبا و مهم است

     ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی