سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تاریخ انقلاب، رئیس جمهوری با ویژگی های خاص و مثال زدنی ، شبیه احمدی نژاد، نداشته است؛ این واقعیتی غیر قابل انکار است .

احمدی نژاد، حائز خصوصیاتی است که او را به یک شخصیت بی نظیر سیاسی ، اجتماعی و فراملی تبدیل کرده است ؛ بارزه هایی که به سختی می توان جمع شدن همه آن خصایص  را در قالب شخصیتی یک انسان، یافت و همین خصایص، باعث شد بسیاری از طر ح های بزرگ که سالهای سال ،دولت های مختلف قصد اجرایی کردن آنرا داشته، اما جرات ورود به آن را نداشته اند ؛در زمان ریاست جمهوری شخص احمدی نژاد به ثمر برسد .

در سوی دیگر این معادله ملتی قرار داشته و دارند که تا به حال هیچ یک از رؤسای دولت را باندازه احمدی نژاد پاس نداشته و حمایت نکرده اند ! سفرهای استانی دولت که در نوع خود ابداعی بسیار خوب برای ورود به عرصه جدیدی از خدمت رسانی بود، علیرغم نقد های محتوایی که بر آن وارد است، یکی از مصادیقی است که ملت، نهایت محبت و ارادت قلبی خود را در آن به رئیس جمهور ابراز میکردند که امیدوارم سفر پایانی هیأت دولت به استان قم حسن ختامی برای این سلسله باشد !!

امادر سمت دیگر این موازنه و تعادل، جایگاهی قرار گرفته است که اساس نظام و مشروعیت همه عملکردهای ارکان اساسی نظام، از آن نشات می گیرد وآن جایگاهی نیست مگر اصل مترقی ولایت فقیه .

گذشته ازنقش جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی  ، شخص مقام معظم رهبری به عنوان مصداقی بی بدیل در این عرصه ،قوت قلب مردم و مایه آرامش و سکون فکری و اجتماعی و اعتقادی ملت بوده و  همه آحاد ملت، فارغ از دسته بندی های سیاسی ،چشم امید به آن دوخته و به عنوان نایب  بر حق امام زمان (عج) التزام قلبی و فعلی به حضرت ایشان دارند .

آقای رئیس جمهور نیز که بارها بر پشتوانه چند ده میلیونی آرا ء خود اشاره کرده اند قطعا می دانند که ارادت فعلی امت، نشات گرفته از تاییدات حضرت آقا و خدمات ارزشمندی است که آقای رئیس جمهور به اعتراف خودشان با عنوان خادم ملت ، انجام داده و خود بهتر از هر کسی می دانند که خدمت توام با حفظ شئون، مد نظر همه بوده و هست و الا خدای ناکرده، بی حرمتی و کم محلی و ابراز وجود در برابر ولایت، مفهومی جز تضعیف جایگاه رهبری ندارد و چنین حرکتی ازسوی هرکسی که باشد ، معنای خاص خود را دارد علی الخصوص اگرآن شخص جناب رئیس جمهور باشد. اما بحث اصلی حقیر در مورد احتمالات متصور در خصوص مواضعی  است که آقای رئیس جمهور پس از کسالت چند روزه می توانند اتخاذ کنند :

مقدمتا می دانید که ایشان در ملاقات های خصوصی با برخی از مقامات و شخصیت های سیاسی ومذهبی ابراز کرده اند که این استراحت چند روزه، از باب کسالت و خستگی روحی و جسمی بوده و هیچ دلیل دیگری ندارد !

اما حرف و حدیث ها و زمزمه های موجود در مورد اصرار ایشان بر گفتگوی مستقیم تلوزیونی با مردم ، زوایای دیگری از احتمالات موجود را آشکار می کند که جای بحث و بررسی دارد .

1-  آیا آقای احمدی نژاد با کنار کشیدن چند روزه از کارهای روزمره یک رئیس جمهور،می خواهند از سیاست یک قدم به عقب دو قدم به جلو استفاده کند و با طرح شبهه در اذهان افکار عمومی قصد دارد در یک مصاحبه تلوزیونی مستقیم و بی واسطه با مردم، سناریویی شبیه سناریوی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری دهم را رقم بزند ، با این تفاوت که  این بار در آن سوی میز مناظره مقام معظم رهبری را قرار دهد ؟!

در صورت عملی شدن چنین فرضیه ای، همه شبهاتی که به تیم احمدی نژاد و وابستگی ایشان و تیم شان به حلقه های ماسونی و اینکه ایشان، مجری طرح براندازی از درون بوده اند واقعیت می یابد و مدعیانی که مدتهاست در خصوص ارتباط مشایی با موساد و... و اینکه احمدی نژاد تنها نقش ماکتی را بازی می کند تا مشایی بتواند در سایه او خواسته ها و برنامه های خود را اجرا کند، جامه عمل می پوشد .

اما به نظر حقیر، این ضعیف ترین احتمال موجود می تواند باشد .

2-  آیا احمدی نژاد با این حرکت می خواهد به شبهات موجود در مورد تقابل با مقام معظم رهبری ،پاسخ داده و بر ادعاهای برخی گروهها و جریانات فکری، در مورد وجود شکاف و زاویه، بین آراء و افکار رئیس جمهور و منویات مقام معظم رهبری ، پایان دهد ؟!

آیا فشارهای موجود در بدنه دولت بر روی احمدی نژاد و مشخصا فشارهای متصور از سوی شخص مشایی و تیم اش ، مقدمه این حرکت شده است و احمدی نژاد پس از ایجاد رکود چند روزه در یکه تازی های این تیم، بواسطه شُکی که ایجاد کرده است می خواهد از ماهیت این تیم و سلطه اختاپوسی آن در بدنه نظام و بخصوص ساختار اطلاعاتی کشور پرده بردارد ؟!

آیا درخواست گفتگوی بی واسطه با ملت از سوی احمدی نژاد، برای پایان دادن به فتنه ای است که از درون ، موجودیت نظام را با چالش اساسی مواجه کرده است ؟!

آیا احمدی نژاد با این حرکت ضمن تبری از عملکرد تیم مشایی و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری  ، یکبار دیگر با یک حرکت خارق العاده همگان را شگفت زده خواهد کرد ؟!

شاید این فراز از نامه مقام معظم رهبری به وزیر اطلاعات "... با حمایت دولت خدمتگزار و همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی اجازه ندهید کوچکترین فترت و سستی در انجام وظائف قانونی آن دستگاه مهم پیش آید"کدی باشد برای درک این موضوع ،که بازگشت دوباره مصلحی به وزارت اطلاعات و کنار کشیدن چند روزه احمدی نژاد، قسمت پایانی پروژه ای است که دوستداران نظام، سالهاست انتظار به ثمر نشستن آنرا از احمدی نژاد داشته اند و آن چیزی نیست مگر تعیین تکلیف مشایی و حرف و حدیث های فراوانی که پشت سر این شخصیت وجود دارد !!!

3-آیا کسالت احمدی نژاد بهبودی نخواهد انجامید و این خستگی، نظام را تا آستانه فتنه ای از نوع جدید که به دست دولتمردان طراحی شده است پیش خواهد برد ؟آیا مجلس با صدور رأی عدم کفایت برای احمدی نژاد ،می خواهد بر این مساله تاکید کند که اگر دولت می تواند، مجلس هم می تواند ؟! یا احمدی نژاد این فرصت را به مجلس نداده و خود رأسا استعفا خواد کرد ؟!

قطعا هیچیک از گزینه ای فوق نیز مطلوب نبوده و به نوعی چالشی عظیم پیش روی نظام و ملت ایجاد خواهد کرد !!

4-  آیا احمدی نژاد مطابق آنچه در برخی از دیدارهای خصوصی چند روزه اخیر اذعان داشته همچنان در ردیف اول سینه چاکان ولایت قرار دارد ؟!

واقعیت اینست احمدی نژاد و اساسا هر شخصی که توان مدیریت اجرایی یک کشور را به عهده می گیرد قطعا از نبوغ و استعداد خاصی برخوردار است و از احمدی نژاد به عنوان یک نابغه مدیریتی و سیاسی انتظاری غیر از این نمی رود که پس از اتفاقات اخیر، ضمن اعلام موضع رسمی وروشن ، خیال همه دوستان و دشمنان انقلاب را در مورد خود و اتفاقات و وقایع اخیر، راحت کند .

نتیجه اینکه از یک سو احمدی نژاد بدون مشایی، میتواند کم نقص ترین رئیس جمهور دوران انقلاب باشد با این تخصیص که در سناریوی اخیر چه موضعی را از مواضع چهارگانه فوق اتخاذ کند و از سوی دیگر احمدی نژاد می تواند بدترین رئیس جمهور تاریخ ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب باشد، بازهم بسته به اینکه می خواهد چه موضع و استراتژی را در پایان این تراژدی سیاسی اتخاذ کند !!

اما قدر مسلم این انقلاب موید به تاییدات الهی و با عنایت ویژه حضرت صاحب العصر والزمان هدایت و رهبری می گردد و این فتنه نیز مانند همه فتن گذشته به سر افرازی امت و ولایت خواهد انجامید که ...ان الارض یرثها عبادنا الصالحون .



  • کلمات کلیدی :
  • 1- .... در محیطهاى گوناگون که با همدیگر هستید، سعى کنید به دیندارى و معنویتِ یکدیگر کمک کنید. اگر رفیقى در جایى پایى کج مى‏گذارد، او را برادرانه و مشفقانه باز بدارید

     مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی سه شنبه 15 خردادماه 1386

    2-- شما بسیجی ها باید به گونه ای رفتار کنید که احترام و محبت مردم جلب شود. شما باید نمونه اخلاق و تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشید. آن کسی بسیجی تر است که مقررات را بیشتر رعایت می کند، به خاطر آنکه این فرد بیشتر از همه برای نظام دل می سوزاند و مقررات، لوازم قطعی اداره درست نظام است.

    از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم بیعت جمع کثیری از بسیجیان نمونه 6/4/86

    3- من به بسیجیان عزیز فعّال این کشور علوی و فاطمی، عرض می کنم؛ امیرالمؤمنین علیه الصّلاه والسلام را الگوی خودتان قرار دهید که بهترین و بزرگترین الگو برای بسیجیان مسلمان در همه عالم، علی ابن ابیطالب علیه السلام است.

    از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مدّاحان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) 3/9/73

    می دانم چند خط بالا را نخوانده آمدی سراغ این سطر ولی اشکالی ندارد بخوان !

    می گفت نامم بر سر زبان ها باشد مهم نیست به چه علتی و به چه دلیلی فقط وقتی دیگران حرف می زنند لابلای جملاتشان نام مرا هم به زبان رانند .

    می گفت ما برای ادای دین و تکلیف باید سری میان سرها داشته باشیم و کسب اشتهار یکی از مسیرهای خدمت به خلق خداست .

    می گفت آخر اگر مارا نشناسند و در ویترین نباشیم برای تکمیل مسیری که نسل دوم انقلاب متحمل شده است فرصتی نخواهیم داشت پس باید تلاش کنیم تا در افکار عمومی و فضای رسانه چهره شویم !!!

    می گفت درست است نسل دوم انقلاب جان داده اند و در بحبوحه سالهای جنگ کارهایی کرده اند اما حقیقت اینست کاری که اکنون ما می کنیم خیلی ارزشمندتر از کار آنهاست ما در جنگ نرم پشت دشمن را به خاک زده ایم !

    اینها را حسین قدیانی نمی گفت !!!!!! و اگر هم می گفت زیاد بعید نبود و من انتظار حرف های خیلی خیلی پایین تر را از ایشان دارم اگرچه هیچگاه پیگیر نوشته ها یشان نبوده و نیستم .

    نمی خواهم از لابلای سطور آمیخته با عجب و تعدی و تفریط ایشان شواهدی بیاورم که شاهدی باشد برای ادله حقیر در ندانم کاری های ایشان اما آنچه می دانم اینست انتصاب چنین بی ادبی سیاسی و آمیختن هجو با رسالت بزرگ قلم ( مسئولیتی که منشعب از رسالت رسولان الهی است) از سوی هرکس و منتصب به هر جناح و گروهی که باشد ناپسند است .

    جالب تر اینکه برخی این نوع نوشتار را موید از سوی مقام عظمای ولایت می دانند که این خود اجحافی بزرگ در حق آقاست و من به حکم عقل می دانم آقا به هیچ عنوان کسی را تشویق به فحاشی نمی کنند.این را می گویم چون پیش تر وقتی حسین قدیانی ماجرای مراسم احیای جریان فتنه را روایت کرده بود آنجا نیز دست به دامن الفاظی شده بود که از شان حزب الله و مدعی منادی عدالت به دور بود و بنده به دوستی که با ایشان رابطه نزدیک داشت عرض کردم این نوع نوشتن و این قلم که دم از ولایت پذیری می زند شان ولایت را شکستن است و آن واسطه پاسخ داد:

    آقا در جریان هستند !!!!!!!!!

    اما می دانم و می دانید که مقام معظم رهبری به هیچکس و هیچگاه اجازه بی حرمتی و فحاشی نداده اند و حتی اجازه نداده اند با افرادی که مستقیما به حضرت ایشان بی حرمتی می کنند مقابله به مثل کنند که این سیره انبیاء و صلحا و بزرگان دین ما بوده است شما مراجعه کنید به تاریخ اسلام که اینجا مجال اشاره به روایات نیست .

    فحش دادن ، نسبت ناروا دادن و استفاده کردن از کلمات سخیف نشانه ضعف های بزرگی است که حسین قدیانی با این سبک نگارش اش همه حزب الله را محکوم به آن کرده است و من نمی گویم کدام ضعف ها که خود بهتر از من می دانید .

    ما مسلمان شیعه ،ایرانی ، انقلابی و ولایتمدار هستیم به زعم خود، و تمام حرف من اینست که آنچه حسین قدیانی می نویسد اگرچه رگه هایی از حق و حقیقت هم در آن باشد هیچ سنخیتی با خصوصیاتی که ذکر شد ندارد و اگر ادبیات ایشان ادبیات حزب الله است که نیست پس ما بیراهه رفته ایم که نرفته ایم !

    مکتب ما مکتب حفظ حرمت توام با قاطعیت است و مقام عظمای ولایت شاخص بارز عمل ماست ولی گویا دوست ما گاه از رهبر هم پیشی میگیرد وایشان راهم محکوم به کم کاری و... می کند؟!

    نامه ایشان به رئیس قوه قضائیه ،که انصافا بیشتر به هجوی مضحک از نویسنده ای تازه کار می ماند معلوم کرد که یادش رفته است درقطعه 26 بهشت زهرا و سایر قطعات آن و همه گلزارهای شهدای کشور مردانی خوابیده اند که چشم به ابروی امام دوخته بودند که نکند گرهی بر آن افتد از نارضایتی و ناراحتی اما می دانم و می دانید که هر قلم ناروایی که به نام حزب الله و به کام حزب شیطان زده می شود خنجری است بر فرق علی که با زور بازوی ابن ملجمی دیگر بالا می رود و فرود می آید و امثال حسین قدیانی که نه از دوست حرف شنوی دارد و نه از بیگانه حکایت استخوان در گلو را دارند که نه می شود بلعید و نه بیرون انداخت !

    شاید فردا روزی رهبر معظم انقلاب هم مخاطب یکی از نوشته های شما باشد لااقل این خاطره را از شهید بهشتی بخوان و عبرت کن :

    گفتند حالا که “مرگ بر شاه” همه‏ گیر شده، شعار جدید بدیم: “شاه ...زاده است،  خمینی آزاده است  ” …

    آشفته شده بود  .

     گفت: «رضاخان شرعا ازدواج کرده بود، این شعار حرام است. از  پلکان  حرام    که نمی‏شود به  بام سعادت  رسید  ».

     
    خاطره ای از شهید بهشتی 



  • کلمات کلیدی :
  •  

     

    فریادی که روی سکوت را سفید کرده است

    اقتداری که خمود به سخره اش گرفته

    و امتی که چشم  امید

     به اقتدار اسلامی دوخته

    و تسویفی که

     تشویق سیاست بازان و شاگردان ماکیاولی را باعث شده

    رهبر اگر قرار بود دستور محاکمه دهد

    شما چه کاره بودید؟

    روزنامه نگاری بسیجی که بالای چشم آقایان ابرو دیده بود

    صدور حکم تازیانه اش

    با کدام مجوز بود ؟!

    کروبیان به حال کروبی گریه می کنند

     موسی با پوستر موسوی

     به احتجاج آمده است

    و خواستار صدور حکم برائت برای بنی اسرائیل است

    خاخام های صهیونیست در مرخصی هستند

    آخر وقتی آلترناتیوی به قشنگی موسوی هست

     چه نیاز ی به خاخام های بی عرضه ؟!

    ستاره داوود و هیکل سلیمان

    کمترین چیزی است که ساکنین کوه صهیون

     در نکوداشت سه ضلع ستاره داوود

    از آن پرده برداری می کنند!!!

    خرده نگیرید

      شاید خاتم سلیمان کم بود

     که با هبوط دیگرباره چهره سیاه تر از سیاه خاتمی

    خزینه نامیمون ایشان

     با اندکی تاخیر لبالب شده است !

    مصر اگر مصر است

    فرعون خود را خوب می شناسد

    و این مصریانند که می خوانند:

     ربِ فِر عَون موسی!!!

    ولات و هبل ایرانی

    نمی دانند که در قحطی آذوقه و هیزم

    شعله اجاق تاریکخانه های ماسونی شده اند

    تا شرف را در فراموشخانه های آنان هراج کنند

    راستش را بخواهید

    شمشیر واژگون نماد عدلیه

    حالم را به هم می زند

    شمشیر راست کن

    و دودستی بر سرنفاق بکوب

    غلاف شکن

    خلاف نکن

    نمی دانم شاید دیگر

    فرصتی برای پیوستن به صف توابین نداشته باشی

    معنای برائت را هرکه نداند

    کلید داران عدلیه باید خوب بلد باشند

    اما اینجا میدان عمل است

    برائت ارزانی آنانکه در موضع اتهامند

    و چه بد عاقبتی است

    برائت آنکه شمشیر عدل و قلم حکم به دست دارد

    شاید اگر دیر بجنبید

    میدان ارگ را هم جعل می کنند

    علی زمان را

    بار دیگر

    مثل دیروز

    این بار نه با بن علی و نا مبارک ...

    بماند...

    ولی شما نمانید

    که امت هم بیش از این برسر صبر نخواهد ماند

     



  • کلمات کلیدی :
  •  

     

     چگونه نگویم از خیابانهایی که از عابرین پیاده بیشتر از سواره هایش خجالت می کشد !

    بزرگی می گفت: من در میان روایات و احادیث هیچ عملی را به اندازه زیارت حرم حسینی ندیدم که اجر و پاداش داشته باشد مگر خدمت به بندگان خدا !!

    عجب فرصت مغتنمی است، اینکه انسان این قابلیت را داشته باشد که در خدمت مردم باشد، اما متاسفانه مدتهاست این عبارت یا بهتر است بگویم این ادعا،  بیش از آنکه با هدف خدمت و کسب رضای الهی رواج داشته باشد حربه ای شده است که برخی سیاسیون برای مجاب کردن مردم و توجیه کرده های خودشان لقلقه زبان کرده اند و می دانم ومی دانید که باطن اعمال همان چیزی است که فاعل آن عمل به آن نیت کار را انجام می دهد .

    عالم عجیبی است کاش می شد ملکوت کرده های برخی را دید و برای خودشان و دیگران هم نشان داد .

    تعریف و تمجیدهایی که در آن ، زبان از قلب پیشی می گیرد و بغض و عداوت هایی که در آن توسن نفس , صحرای عقل را در می نوردد و نعل بر سینه مروت می تازد .

    مدتها بود نشریات محلی اردبیل از استانداری می گفتند که :

    * سایزش از اردبیل بزرگ تر است

    * با علمای طراز اول مملکت در ارتباط است

    *پهلوان عرصه تئوری پردازی است

    *تیم مشاوره اش در حوزه مسائل اقتصادی زبانزد است

    *پای بزرگان صنعت دنیا را به اردبیل باز کرده است و...

    و امروز که شنیده اند ، شاید قصد حضوردر رقابت های انتخاباتی امسال را درذهن اش مرور می کند و ممکن است برای حضور دوباره برخی در بهارستان مشکل ساز شود چه ها که در باره اش نمی گویند وچه افتراها که نمی بندند !!!

    کاری به صحت و سقم ادعاهای اصلاح طلب دیروز که می گفت من متولد دوم خرداد هستم و اصولگرای امروز که پایش بیافتد احمدی نژاد را اصلاح طلب خطاب می کند ندارم و به هیچوجه قصد آن ندارم و نمی خواهم من هم تکرار کننده این حرفهایی باشم که در باره استاندار معزول اردبیل می گوید و می گویند اما فقط یک سوال دارم :

    رسالتی که اهل مطبوعات و اهل قلم همیشه از آن دم می زنند امروز در کدام کنج از ادبیات مطبوعاتی کشور دنبال گنج عافیت طلبی و نان به نرخ روز خوری میگردد ؟

    آنانکه خود را علمداران توسعه همه جانبه استان می دانند و با داشتن رسانه ای بنام نشریه استانی، سنگ تنویر افکار عمومی را البته به سبک و سیاق خودشان به سینه می زنند؛ آیا به خود جرات داده اند که برگشته و نوشته های دوران حاکمیت حقیقت پور در استان را تورقی کنند تا برایشان بگویم که چاپلوسی و تملق و مرده خواری چند بخش است ؟؟؟؟!

    من نیز از مدیریت ارشد استان چه در حال حاضر و چه در دوره گذشته دل خوشی نداشته و ندارم اما این جرات را داشته و دارم که در زمان اقتدارشان نقدشان کنم !!

    یادتان می آید تبریک به خاطر انتصاب شایسته ای که دیروز بخاطر آن در پوست خود نمی گنجیدید و بارها به حقیقت پور در خفا و آشکار کد می دادید که وامدار شما در تصدی پست استانداری اردبیل است ؟؟؟!

    اجازه می دهید امروز تعجب کنم بخاطر بالانس 180 درجه ای مواضع شما در تقبیح عملکرد ایشان و طعنه کودکانه ای که به حقیقت پور بخاطر نداشتن جایگاهی در سیستم مدیریت ارشد کشور می زنید؟؟؟

    تعجب می کنم از آنانکه تا چندی پیش، شخص خودشان برای تصدی پست استانداری اردبیل حتی به آبدارخانه وزارت کشور هم دخیل بسته بودند ، امروز جرات آن ندارند از استانداری که نه خود بومی است و نه مدیرانش،  نمی نویسند و استاندار معزول را بخاطر داشتن مشاوران غیر بومی مذمت می کنند !!!

    تعجب هم نخواهم کرد وقتی حسین صابری راه کرمان پیش بگیرد در حالیکه بازهم شاهد تغییر موضع شما و نوشته های ضدونقیض تان در مورد ایشان باشم که شما تا بوده چنین بوده اید و اردبیل شما را به یک بام و دو هوا داشتن می شناسند !!!

    اگر قلم به دست گرفته اید برای نوشتن و گفتن به سیاقی که اکنون به آن سیاق می نویسید،  از من بشنوید وقلم بر زمین بگذارید و ننویسید که ملکوت قلمتان چیزی به وزن کوه اخم کرده سبلان خواهد بود که باید آنرا به دوش بکشید؛  با این تفاوت که راننده وزیری در صحرای محشر نیست که اجازه دهد شما کنار دست جناب وزیر در مورد تقسیمات پست استان به توافق برسید .

    آیندگان در مورد امروز استان اردبیل چه خواهند گفت ؟؟؟

    نمی خواهم اینجا محل انتشار کاستی های مظلومانه استانی باشد که سبلان سرد سرافراز، شاهد تاریخ سراسر رشادت و پایمردی اش بوده است و امروز با دلی پر از آتش و چهره ای سرد و بی روح و بغض گرفته سکوتی معنا دار دارد.



  • کلمات کلیدی :
  • مشق ظهور»
    89/7/28 10:52 ص

    گاهی وقتها پیش می آید که در کنجی نشسته و به شنیده ها و خوانده ها و نگریسته هایم می اندیشم و ناباورانه به آنچه ازپس قرنها امروز در لابلای ذهن کنجکاوم معنا پیدا می کند خیره خیره می نگرم و انگشت حیرت می گزم !

    این یک متن ادبی نیست !

    این ترجمان تفکراتی است که با زبان خامه با شما واگویه می کنم تا بخوانید و بدانید که چه ها گفته اند در شان امروز ما و چه ها در پیش داریم !!!

    لابد شماهم شنیده اید که مردمانی در آخر الزمان شهدای بدرو حنین خواهند بود وباز لابد تعجب آنانکه هزارو چهارصد سال پیش چنین چیزی را شنیده اند با تمام وجودتان همین امروز حس کردید!!!

    آری آنروزها حنین و بدر و خیبر و صفین و کربلا همه دربه در دنبال مردمانی از قبیله آفتاب بودند که برق چشمان دوخته به قبله عشق شان را زیارت  کنند و بر سینه های مملو از غیرت شان بوسه زنند!!!

    آشکارتر اینکه آنروزها وقتی آل الله در بحبوحه فتن گرفتار می آمدند بی شک در خلوتخانه های خود و دور از چشمان ناپاک نامحرمان و نامردمان آهی از درون می کشیدند و نام تک تک سرداران محبت و فتوتی را که امروز در کوچه به کوچه و شهر به شهر مملکت عشق به سر می برند را زیر لب  نجوا میکرده اند و آرزوی آنکه ای کاش مردمانی از قرن پانزدهم هجری امروز در دسترس می بودند !!!

    امروز اگر رودهای خروشان جاری شده برای استقبال از اقیانوس را نمی دیدم!

    امروز اگر چشمانی را که راه را آب می زدند و مژه هایی را کوچه ها را جارو می کردند نمی دیدم!

    امروز اگر نمی دیدم که حضرت عشق چگونه با حکمت بالغه اش لایه های نهان بایسته ها رامی بیند و می گوید ؟!

    امروز اگر نمی شنیدم که نبض زمان چگونه در مخزن علم و جهاد و بصیرت و از سمت سیدخراسانی می تپد !!!

    شاید جرات نمی کردم بگویم که...

    شاید امروز حجت ،بر حضرت حجت تمام باشد ؟!

     خدایا چه می گویم ؟!

    اما می گویم و پای آنچه گفته ام می ایستم که امروز ایران مشق ظهور داشت !

    امروز ایران با فریادی رسا مهدی را صدا زد که مولا جان اگر تا دیروز محکوم بودیم که با گفتن عجل علی ظهورک از خودتان می خواستیم که برای ظهور تعجیل فرمایید !!!!

    اگر نافهمان اللهم عجل لولیک الفرج رابه انداختن توپ فرج در میدان خدا تعبیر می کردند !!!

    امروز اما ایرانیان سرافرازان مشق ظهورند !

    و این یعنی حسرت کشیدگان جهاد در رکاب علی و حسین و شهدای ایرانی ?? قرن پیش بدر وحنین امروز در قرن پانزدهم هجری با علی ثانی بیعت کردند تا بگویند :

    ما مشق ظهور کردیم تا بگوییم امروز حجت بر حضرت حجت تمام است !!



  • کلمات کلیدی : قم، مشق ظهور، بدر، حنین، حجت
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی