سفارش تبلیغ
صبا ویژن







پیامبر دروغین»
87/11/11 11:42 ع

فردی را به جرم ادعای پیامبری دستگیر کرده بودند.
یکی از مسئولین هم برای دیدن پیامبر دروغین به زندادن رفته بود.
به آن کسی که ادعای پیامبری کرده بود گفته بود: تو پیامبر خدا هستی؟
آن فرد پاسخ داده بود: بله. من پیامبر خدا هستم.

آقای ... گفته بود: ولی من به تازگی پیامبری را مبعوث نکردم.

کسی که ادعای پیامبری داشت گفت: مگر تو خدا هستی؟
آقای... گفته بود وقتی آدم مشنگی مثل تو پیامبر باشد حتما بنده، خدا هستم.



  • کلمات کلیدی :
  • زمانی‌که امام مهدی(عج) ظهور می‌کنند مامور هستند مانند امام حسین(ع) کسی را جز مومنین خاص و ولایتمدار به خیمه خویش راه ندهند. چرا که خیمه باید مطمئن باشد و کسی در دقیقه نود کنار نکشد.

    در زمان امام مهدی(عج) یکبار دیگر پیکره اسلام نزدیک مرگ مغزی می‌شود درست مانند زمان امام حسین(ع). و این بار امام مهدی(عج) هستند که باید اسلام را احیا نمایند و این کار عملی نمی‌شود جز با یارانی مطیع و ولایتمدار. حتی در روایات آمده است اسلام تا حدی به بیراهه می‌رود که بسیاری از فقیهان مسلمان علیه امام مهدی(عج) قیام می‌کنند و خطاب به ایشان می‌گویند تو دین جدید آورده‌ای. بنابراین وظیفه امام مهدی(عج) و امام حسین(ع) بسیار شبیه یکدیگر می‌باشد و هر دو احتیاج به یارانی وفادار و ولایتمدار می‌باشند.

    امام حسین(ع) زمانی‌که به سمت کوفه در حرکت بودند دائما از کشته شدن برای همراهان سخن می‌گفتند و لحظه به لحظه از تعداد یاران اباعبدالله(ع) کم می‌شد و وای بر آنان که با امام بیعت کرده بودند و بیعت شکستند. امام نیز با این‌کار همراهان خود را تصفیه کردند چرا که آگاهی داشتند با یاران قلیل نیز می‌توانند حماسه‌ای عظیم بیافرینند.

    اگرچه در روایات آمده است گریه بر امام حسین و یارانش گناهان انسان را پاک می‌کند و موجبات فضل بیشتر خداوند را فراهم می‌نماید اما نباید فقط به گریه اکتفا کرد و باید پیام‌های اصلی عاشورا را نیز دریافت کرد و با درس گرفتن از این واقعه خود را آماده امتحان‌های اللهی کرد.

    در زمان وقایع هجده تیر 87 زمانی‌که رهبر فرزانه انقلاب سخنرانی‌کردند و به بسیجیان فرمان دادند «اگر کسی عکس مرا هم پاره کرد شما آرامش خود را حفظ کنید»، صف خودی از غیر خودی مشخص شد. همان روزها بود که عده‌ای برخلاف صحبت ایشان عمل کردند.

    در همین چند روز اخیر هم زمانی که رهبری، تمام مومنین جهان اسلام را موظف به دفاع از مردم بی دفاع غزه کردند عده‌ای سر از پا نشناختند و از حکم مقام عظمای ولایت تبعیت کردند ولی عده‌ای همچنان گیج مانده و در حال تفسیر این پیام هستند.

    ما نیز برای یاری رساندن به امام مهدی(عج) در روز ظهور باید از امروز تمرین کنیم. باید به خویشتن مراجعه کنیم و ببینیم تا چه حد مطیع امر نایب امام زمان هستیم. مبادا از ایشان جلو بزنیم.



  • کلمات کلیدی :
  • جمهوری اسلامی از گذشته تا کنون همواره با تهدیدات خارجی و داخلی مواجه بوده است. بسیاری از این تهدیدات خنثی شده و برخی تهدیدات همچنان فرا روی ملت و نظام اسلامی ایران قرار دارد.

    تهدیدات علیه هر ملتی با افزایش قدرت ملی، سهم اراده عمومی یا عزم ملی برای مقابله با تهدیدات و در صورت لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوز سهم اصلی است. به عبارتی دیگر ملتی که با تهدیدات جدی روبرو است فقط با تقویت عزم و اراده خود می‌تواند در برابر این تهدیدات ایستادگی نماید و به موفقیت دست یابد.

    نقش جوانان و نوجوانان در تولید قدرت ملی بعنوان بخش فعال دارای انرژی و روحیه و نشاط دوران جوانی و نوجوانی، نقش تعیین کننده است. اگر در میان مجموعه مولفه‌های تولید قدرت ملی نقش نیروی انسانی نقش  اول است، در میان رده‌های سنی نیز جوانان و نوجوانان سهم اول را برعهده دارند. بنابراین نیروی مقاومت بسیج به‌عنوان نیروی استراتژیک انقلاب اسلامی که با سازماندهی نیروی مردمی حرف اول را در تامین امنیت داخلی و امنیت ملی در شرایط حساس خواهد زد، باید به این نکته بر اساس تجربه و نظریه‌های علمی توجه خاص داشته باشد که این جوانان و نوجوانان بسیجی هستند که بیشترین کارآیی را در تامین امنیت ملی خواهند داشت.

    البته شرط کارآمدی و کارآیی قشر جوان و نوجوان در تامین امنیت ملی، ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و تعالی آنان بر مبنای فضایل اخلاقی می‌باشد. این نکته‌ای کلیدی برای تمامی برنامه‌ریزی‌های بسیج است و باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار بگیرد.


    سالروز هفته بسیج بر تمامی بسیجیان مبارک باد.



  • کلمات کلیدی : بسیج، امنیت ملی
  • مسیر بهشت»
    87/8/21 10:54 ع

     

    بدرستی که شهدا در کوچشان از زمین به آسمان برای آیندگان مسیری گشودند

    مسیری کوتاه آنچنان که می‏گویند می‏شود ره صد ساله را یک شبه رفت

    مسیری که توشه‏اش عشق بازی با خداست به دور از تعلقات خاکی

    مسیری که انتهایش آغوش باز خداست

    آری به درستی این است مسیر بهشت

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی